13 martie 2009

Scrisoare catre jumatatea mea

Vedem mereu acelasi cer, intunecat, luminat de propriile noastre stele si totusi suntem departe unul de celalalt, pirduti parca prin lume.
Intre cele 6 milioane de suflete pe acest pamant esti tu. Stiu ca existi.Ma gandesc la tine mereu si ma intreb...ce faci acum?...iti este bine?...esti fericit?...suferi? As vrea sa fiu langa tine si te caut mereu, dar nu te gasesc.
Nu pot sa iti spun "imi este dor de tine", nu te cunosc inca, nici sa-ti spun "te iubesc", dar sigur o voi face.
Care este rostul fericirii in viata mea daca nu o impart cu tine, tristetea in sufletul meu daca umarul pe care plang nu e al tau?
Cand Dumnezeu m-a trimis sa te caut nu mi-a spus cine esti dar mi-a dat un har, acela de a vedea in ochii tai frumusetea sufletului.
Nu uita, priveste in jur mereu si mergi cu fruntea sus, eu te voi gasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu