18 martie 2009

Inceput de primavara


! Atentie acest post este pentru cunoscatori.

Cand am deschis ochii dimineata eram cuprinsa de un sentiment euforic de primavara. In trupul meu incoltise spiritul de curatenie plantat de Ajnanina si am decis sa fac o plimbare matinala energizanta. Soarele lui Adrian deja ajunsese in Constanta, asa parea din spatele geamului, cand am iesit afara parca nu imi aminteam ca pisicuta sa fi avut si turturi pe mustati.
Mergand pe strada cu primavara in cap si cu un zambet optimist ca al celui mai bun prieten ma gandeam sa scriu acest post.
Cand eram pe punctul de a posta un cantecel despre primavara am gasit ceva mai interesant:

http://www.youtube.com/watch?v=Q7c3l3xpTmU

6 comentarii:

  1. Primavara natura invie, si noi odata cu ea. Energia probabil ca deja o resimti in trupul si sufletul tau, nu mai ramane decat sa fi fericit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Samburele primaverii inca se chinuie sa iasa la lumina, mai astept putin soare sa ma pot inalta salutand soarele.
    E frumos primavara, renasti simti mirosul superb al ierbii incoltite, asculti ciripitul pasarilor....

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata, Primavara Pupacioasa ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am trecut sa las o agrafa , dar deja eram a patra . Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ati trecut pe la mine,va astept de fiecare data cand simtiti nevoia sa ma revedeti si sa va inconjor cu spiritul meu!

    Gabitzu, iti multumesc, primavara a inceput pe 21 martie la mine..:)

    Doar ATAT, important este ca ai trecut prin zona:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Madalina !!! O imagine de primavara absolut incredibila ! foarte foarte frumos !!!

    RăspundețiȘtergere