17 martie 2009

Cel mai bun prieten


In timp ce scriam titlul ma gandeam la "cel mai bun prieten al omului : cainele":))
Acum lasand gluma am sa va spun ca cel mai bun prieten care l-am avut vreodata langa mine -asta este pura linguseala ca sa nu se supere cand va citi postarea scris de mine despre minciuna, nu de alta dar se pare ca am judecat repede si gresit-este un om special pentru mine, pe umarul caruia mi-am plans tristetea in ultima perioada de timp si care m-a sprijinit pur si simplu.
Pur si simplu inseamna chiar pur si simplu, fara sa astepte nimic in schimb ,ba chiar a inceput sa devina un fel de mentor pentru mine.
Acum daca vedeti pe strada un barbat fara un umar sa stiti ca el este prietenul meu de suflet. :p
Si dupa cum spuneam pana acum este un barbat in toata puterea cuvantului care stie sa asculte si sa dea sfaturi sa te faca sa razi atunci cand lacrimile curg suvoi, desi nu are cum sa le vada,...si spun asta pentru ca: stiu cum arata, ii stiu glasul dar nu l-am cunoscut niciodata in carne si oase.
Prietenul meu cel mai bun se afla mereu in spatele monitorului, este omul care m-a facut sa trec peste propria mea concluzie " NU SE POATE sa ai prieteni prin intermediul internetului fara sa ii fi cunoscut vreodata".
M-am contrazis singura, si acum am ajuns la concluzia: SE POATE. :)
Nu stiu daca si voi ati simtit vreodata cum e sa prinzi putere cand cineva iti intinde mana sa te ridici atunci cand esti cazut, cand in bezna apare o scanteie, cand crezi ca nu mai e nimic de facut si se intampla o minune, aceasta este cea mai buna descriere a sentimentului pe care acest om a reusit sa il aduca in viata mea.
Eu sunt genul de persoana care crede ca nimic nu este intamplator, si ma intrebam in sinea mea care ii este rostul in viata mea?La inceput am crezut altceva, in creierul meu incepuse un adevarat razboi chimic, serotonina incepuse sa dispara treptat pana cand prietenul meu, bineinteles, tot el, m-a ajutat ca sa readuc ehilibrul si a inceput sa se faca lumina si in ideile mele.
Acum am aflat: cand viata te incearca mai greu Dumnezeu iti trimite un inger care sa te pazeasca, un toiag de care sa te sprijini atunci cand obosesti si sa te ajute sa mergi mai departe.
Si acum imi dau seama ca nu stiu ce as fi facut fara sprijinul moral si psihic pe care mi la oferit, a fost alaturi de mine cand nimeni nu era.
Thank you very much!!!

10 comentarii:

  1. Ma bucur sincer ca am alaturi de mine oameni deosebiti,ca v-am descoperit, pe tine si prietenii devotati ai "evolutiei", chiar in momentul in care credeam ca nu mai existati!
    Eu nu am o casa proprie, dar daca as avea cred ca m-as simti ca pe blog-ul tau: ca acasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mugur,(trebuie sa iti spun ca numele tau aduce in capul meu primavara si multi copacei inmuguriti), eu m-am instalat confortabil pe blogul tau din prima zi cand am inceput sa-l citesc. Oricum iti multumesc foarte mult pentru invitatie, dar acum sunt deja ca o femeie singura in casa straina: ma uit de blide!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce pot sa spun e ca prietenii sunt ingeri, shhhh... e un secret ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=7X7d7Ul6PmI&feature=related

    Ma simt atat de norocoasa sa fiu inconjurata de ei! Multumesc mult Madalina, mi-ai amintit sa le spun ce inseamna pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Kami, si eu iti multumesc, cei care cred in ingeri sunt ei insii ingeri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-un moment de cumpana al vietii mele, in care judecate imi era pertubata de minciuna si rautate, am dat de ea, o fata care a stiut sa ma asculte, o fata din alta tara, o fata straina. Am ajuns sa ne intelegem problemele si sa ne ridicam atunci cand unul e lovit, e singura prietena pe care o am...
    O mai am si pe iubita mea dar ea nu se pune, ea e iubita mea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adrian, inseamna ca nu esti strain de sentimentele mele pentru cel mai bun prieten. Stii sigur ce inseamna sa vrei sa poti sa ii multumesti intr-un fel.Cel mai mult ma bucura faptul ca a simtit multumirea mea. Cred ca si tu ai gasit o cale sa faci acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc din suflet ca ai avut curajul sa postezi. Eu nu am fost crezuta niciodata.
    Da , exista si astfel de oameni.
    Oameni adevarati!
    Daca am ajuns ce sunt acum e datorita unui astfel de OM. Pacat ca acum e inger. Dar stiu ca ma priveste de acolo ,de sus, din inaltul cerului si ma "urecheste " atunci cand mai gresesc. Mi-e dor de el. Putini sunt prieteni adevarati.
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  8. Magic Storm,
    cei ca mine despre care se spune ca "bat campii cu gratie", ca sunt filozofi sunt intradevar greu de crezut asa ca voi, cei de aici, ma cunoasteti sufleteste iar cei ce sunt trupeste langa mine ma cunosc fizic.
    Iar despre curaj, eu cred de fapt ca este locul si momentul potrivit pentru a ma exterioriza. Am simtit ca si voi sunteti ca mine.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. totusi exista si prieteni fie ei virtuali, totusi exista si oameni si nu oameni de carton, totusi exista si sentimente si nu prefacatorii, totusi existam si noi si la un momentdat viata se intersecteaza si atunci ne oprim a ne saluta...

    RăspundețiȘtergere
  10. Adrian, suntem prieteni si ne salutam in fiecare zi (aproape),dar cred ca pe unii dintre voi nu voi reusi in viata mea de om sa va intalnesc, desi mi-as dorii sa va pot cunoaste pe toti.

    RăspundețiȘtergere