27 martie 2009

Eco









De cativa ani fac parte dintr-un grup de oameni minunati, o echipa unita ce actioneaza pentru o dezvoltare durabila. Daca pana acum am tot auzit despre ce fac si ce dreg politicienii si mai marii din tara asta acum am ocazia sa arat un mic procent din ceea ce ar insemna "exceptia care intareste regula". Sper ca acest material sa ii faca pe multi sa gandeasca asupra a ceea ce inseamna de fapt convietuire intre oameni-mediu-spirit -echilibru.

15.03.2009
21.03.2009
27.03.2009
-spatiul de lucru-o comuna in plina dezvoltare in Romania noastra-
-actiunea -igienizarea a cateva zeci de hectare de teren arabil si chiar proprietate privata pline de rebuturi menajere care pun in pericol atat culturile anuale cat si sanatatea oamenilor din imediata vecinatate
-resurse umane -oameni ca si voi dar care au functii de primar ,consilieri sau membri de partid (restul de 10.000 de locuitori din aceasta comunitate nu au treaba cu prostii de genul asta)
E trist ce se intampla in jurul nostru si noi nu vrem sa intelegem ca daca ajutam pamantul ne ajutam pe noi insine.
Cei ce nu ne cred sunt invitatii mei de onoare la o actiune Cumpaneana, sa vada cum se munceste pe la noi si isi va castiga si respectul de sine.
Daca va doare sufletul cand priviti aceste imagini inseamna ca si voi ati putea face la fel, scapati de telvizoare si timp pierdut , opriti-va o clipa si ajutati-va!

6 comentarii:

  1. Felicitari din toata inima.
    Sunt mandra si fericita ca am cunoscut un om ca tine !
    MINUNAT !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mugur, meritul nu este doar al meu ci al intregii echipe care munceste si va muncii in continuare pana scoatem la lumina acest colt de rai in care de altfel toti isi doresc sa isi petreaca zilele insorite la picnic dar nu multi au bunul simt de a fii ceea ce se spune despre om ca suntem fiinte inteligente si rationale.
    Ma bucur nespus de mult sa stiu ca vei participa la plantat de puieti avand in vedere ca am venit acum 10 minute de la acest gen de actiune unde au venit sa ne ajute 300 de jandarmi din tot judetul Constanta.
    Urmareste in continuare deoarece in maxim 2 zile voi avea si imagini video ale evenimentului si vreau sa iti marturisesc ca nici acum nu am scapat de emotia care ne-a cuprins ....
    Nu poti exprima in cuvinte asa ceva.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabitza sa sti ca aseara m-am chinuit trei ore sa pun si eu logo cu Umbrela Verde de la tine din blog si nu am reusit poate imi trimiti pe mail instructiuni ca ma depasit. Si tu esti minunata si cred ca deja ai o contributie asupra mediului. orice suport de orice natura este binevenit. Data viitoare cand vin la Bucuresti mergem la o curatenie cu "bloggarii"
    :)))) Eu deja sunt in forma si bronzata ca de la solar:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma abtin de comentarii, ca sa nu ma enervez de indiferenta unora de a pastra curatenia si de a avea bunul simt de asi aduna resturile cand pleaca de la gratar. Rusine lor, ma intreb peste cativa ani cand copiii lor vor vrea sa faca un gratar la un paraias de munte, oare vor trebui sa intre cu excavatorul printre gunoaie?
    Multa admiratie din partea mea pentru pastrarea curateniei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mada,
    cu drag.
    Salveaza imaginea de pe blogul meu in calculatorul tau. Apoi mergi in sectiunea Aspect a blogului tau, in partea dreapta, la adaugare imagine (fotografie). Postezi linkul : http://www.umbrelaverde.ro/ in zona in care iti cere linkul si apoi incarci fotografia copiata anterior de pe calcul tau.
    Succes !
    Trimite-mi tu mail daca nu te descurci si o sa-ti mai dau detalii (nu mai am adresa ta, sorry)
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
  6. Adrian, nu trebuie sa ne enervam, trebuie sa schimbam usor mentalitatea oamenilor. Daca noi sustinem cu tarie ca acesta este un stil de viata si dovedim ca se poate sa fim curati asa cum suntem la noi acasa, daca atragem atentia altora sa nu arunce in locuri nepermise si cel mai important trebuie noi insine sa ducem deseurile selectate la centrele de colectare intradevar vom face schimbari importante. Romania incearca sa faca un pas important in acest sens, dar Romania suntem noi, va rog sa facem cu totii acest efort minunat.

    Gabi multumesc azi ma voi ocupa sigur sa ii dau de cap dar cred ca am inteles ce am de facut. Multumesc!

    Mugur, sper sa reusesc sa editez filmul de la actiunea " Romania printre radacini" deoarece am inteles ca exista niste probleme in acest sens, dar cred ca voi reusii intr-un fel sau altul.

    RăspundețiȘtergere