27 mai 2009

Cuvinte

Am vrut intr-o zi oarecare sa fac si eu ceea ce face toata lumea: sa imi exprim sentimentele. Si cum alta alternativa nu aveam am scris un mesaj...
Am descoperit ca nu am cum de fapt sa exprim nimic!
Cuvintele sunt prea seci, mici si in nici un caz nu imi satisfac necesitatea de a transmite ceea ce simt intradevar.

"Sentimentul e vesnic nou, iar cuvantul a fost intrebuintat mereu, de unde neputinta de a reda o emotie prin cuvinte. Poti fi coplesit de sentimentul unnei admiratii nemarginite."
Victor Hugo

"Oamenii simpli sunt indemnati sa invesmante simtaminte ireprosabile in idei eronate."
Victor Hugo

"Sentimentele nu agreaza ordinea rigida. Ca niste particule din eter, prefera sa se roteasca spontan, sa pluteasca, sa tremure."
Yukio Mishima



7 comentarii:

  1. Mada, sentimentele se vor exprima pana la urma. lasa-le pe ele sa zica si ai sa vezi... doar daca in anumite momente nu vor dori sa ramana secrete...
    dar nu vor putea rezista prea mult si vor iesi... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cred ca atunci cand cuvintele noastre nu mai au putere sa faca sau sa transmita ceva, apar anumite gesturi, un suras, un plans, o atingere, un sarut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat,cu toate ca nu am pomenit de ce sentiment este vorba,toata lumea stie de fapt ca este vorba de unul pozitiv. Desi am incercat sa scriu o idee general valabila se stie ca noi suntem adeptii iubirii :).

    Mugur,ma bucur ca ai surprins ideea exact asa cum am ganditosi eu!

    Ajnanina, intradevar desi este mai greu pentru un introvertit cu gestionarea lor ,cand zburda ca niste capre pe afara :)))

    Ady,tocmai asta e problema, distanta e cam mare pentru orice fel de gest, fizic vorbind, asa ca nu mi-au ramas decat cuvintele, si practic sa imi adun toate sentimentele confuze sub umbreluta unui "te iubesc" a fost ca si cum as indesa un elefant pe gaura cheii...
    Practic asa fac oamenii normali spun tot felul de cuvinte marete dar nu am specificat niciodata ca eu sunt normala :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi eu cred că nu trebuie căutat neapărat ceva care să exprime ceea ce sentimentele pot exprima singure la un moment dat... Vor încolţi, vor îmboboci şi vor înflori cu siguranţă. Şi atunci se vor presăra şi deasupra foii albe...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca pot sa te invit la http://grosca.blogspot.com/2009/06/zambetul-tau.html ; ai "o sora" ... care isi publica articolele DE PE telefon, ca si tine .. sau ai "rezolvat"? Am pierdut timpul in "certuri" si acum imi revin .. pic cu pic. Sentimentele. E bine cand le putem controla ..., dar si cand ne revenim .. "exploziei lor".
    Asa este, nu trebuie sa ne "agatam" decat de cele pozitive. Numai ... sa vina cineva, SA MI LE precizeze ! ~ inca sunt "confuz" ~
    ~
    Am intrat "in legalitate", am "Carte de Identitate", EXIST din nou...UUUUUauu !
    ~
    Vii cand poti, te astept cu .. un mic raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am uitat sa-ti dau numele: "Inger Cazut", blogul Shh... Vreau să aud timpul trecând... la adresa: http://shhtimpultrece.blogspot.com/ .
    Publica ZILNIC de pe telefon, articol dupa articol.
    Asta da dorinta de COMUNICARE. Si-a pastrat "simplitatea", fara sa "alerge" dupa comentatori. Este demna de lauda, DE TOATA lauda, mai ales ca ... vin comentatorii singuri, avand la ce.
    Ma intreb unde o fii studenta ? Ca sa o ajut, daca o pot face .. cedandu-i "timp" la calculator.
    N-ati incetat SA MA UIMITI !~Voi tinerii~

    RăspundețiȘtergere